Udde.....

Hej hoppsan tjaddelaaaaa.....
 Nu sitter man i mosters rum med mariam,inte med mariam nu för hon stack för att värma min oboy:D Fett lyx dom gör allt jag säger åt dom juu..... Vi spelade in några filmer men inga blev bra för det kom alltid in nån och störde-.- Så raderade alla här kommer en liten bild på mig och Mariam som vi tog för en stund sen;P



 Vi är snyggishar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA det är inte ni x)

I morron ska jag sova hos Wofa,Fadi och SARAH världens gulligaste unge<333



Nu ska jag visa mariam hur man gör egen musik till hennes NOKIA TEGELSTENxD Nemen seriöst hon fick den idag.
HAHAHAHAHA Mariam snodde den sista bullen till mejj och henne från Madde och Ahmad och nu har dom damp på oss,för en jävla bulle?    Men nu ska vi leta efter hennes mobil annars går det inte;;PP HEEEEEJRÅÅÅÅÅE!?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0